O mne
Dizajn je vizualizované myslenie
Svoju kariéru som strávil s presvedčením, že dizajn by mal komunikovať, nie dekorovať. Od mojich začiatkov v New Yorku po založenie praxe v Los Angeles som sledoval jediný princíp: zredukovať na podstatu, potom urobiť nezabudnuteľným.
Moja práca vo filme začala s Premingerovým "Carmen Jones" v roku 1954, ale "Muž so zlatou rukou" všetko zmenil. Zrazu filmové plagáty nemuseli ukazovať tvár hviezdy. Symbol mohol byť silnejší.
Práca s režisérmi ako Hitchcock, Preminger a Kubrick ma naučila, že titulkové sekvencie môžu byť viac než titulky - môžu byť prvou scénou filmu, nastavujúc náladu a metaforu pred objavením sa jediného herca.
V firemnej identite aplikujem rovnaký princíp: nájsť jadro pravdy spoločnosti a vyjadriť ju v najjednoduchšej, najzapamätateľnejšej forme. Glóbus AT&T, tulipán United Airlines - to nie sú len logá, sú to koncentrované myšlienky.
Dobrý dizajn je nadčasový. Nenasleduje trendy; vytvára ich.